De eerste dagen - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Linda jong - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Linda jong - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Thailandenlinda

Blijf op de hoogte en volg Linda

09 Juli 2012 | Thailand, Phuket

Hey allemaal

De eerste week is vooral wennen geweest. Ik heb maandag tot zaterdag veel getraind, om een beetje te wennen aan de nieuwe technieken ben ik bij de beginnersgroep begonnen. De hoofdleraar van deze klas is een oude thaise gast die heeele verhalen heeft in z'n thai-engels.. Van het meeste verta ik echt helemaal niets, het enigste wat er een beetje tussen doorkomt is I hit you with stick! Maargoed, na een tijdje leer je ze wel te verstaan :p
Na een weekje daar getraind te hebben ga ik morgen naar de intermediate class. Vanochtend het ik bodyfit en krabikrabong geprobeerd. Erg leuk, was helemaal in de Game of Trones waan met krabikrabong (zwaardvechten :p) Speaking of.. Jeff, een kerel uit DC is zaterdag hier gekomen, blijft ook voor 3 maand. Die heeft zowaar de boeken van GOT bij zich :p Dus ik wou alvast het 3e deel gaan lezen.. Maar die heeft hij helaas vergeten :p

Zaterdag avond en zondag waren we vrij. Dus ik ben zaterdag avond samen met Jeff naar een super leuk tentje met pool tafel geweest. Zo fijn om even te realaxen, biertje te doen en te poolen :)
En de volgende ochtend weer vroeg uit bed omdat UFC live werd uitgezonden bij Mama's restaurant. Dus alle UFC fans zaten daar al om 9 uur om de Silva vs Sonnen fight te zien :D Super gezellig.
s avonds moest Clarissa in Bangla stadion vechten. Dus tegen 8 uur werden we opgehaald met zon mini busje en toen gingen we het spelletje doen hoeveel mensen passen dr in dit busje :p Uiteindelijk konden de deuren dicht en gingen we naar Patong. Hier zijn alle nightclubs en vooral veel gogo bars. Maar ook Bangla stadion. Super leuke om die echte thai fights te zien. Zelfs de kleine jongetjes van 5 vechten zonder bescherming. Clarissa won haar gevecht op punten. Maar de Matchmaker had een fout gemaakt op de poster stond Clarissa van Australia. maar ze komt uit USA. Dus toen ze werd aangekondigd werd de zaal helemaal gek want blijkbaar zaten super veel australiers in t publiek. Dus die waren super enthousiast aan het aanmoedigen. AUZIE AUZIE AUZIE OI OI OI. Haha en toen ze gewonnen had en een paar van die gasten kwamen naar haar toe was het echt zo van... uuh yeah i'm actully from Jearsy :p hahaha.

Verder heb ik nog niet heel veel kunnen doen omdat het de hele week echt met bakken uit de lucht komt vallen. Het is zoooooo Nat!
En niet het soort regen als in NL dat je nog even naar de winkel kan lopen.. haha bijna overstorming nat :p Maar ik heb gehoord dat het na deze week beter word. Dus dan gaan we leuke dingen doen. Olifanten trek tocht en naar een ander eiland.
En veel trainen natuurlijk.

Ik ga kijken of ik wat foto's kan posten.
Hoop dat het met jullie ook allemaal goed gaat!

Liefs!

  • 09 Juli 2012 - 11:05

    Stefano:

    I hit you with stick. HAHA lolling aan de kantinetafel :P

  • 09 Juli 2012 - 14:09

    Jolin:

    Hey Linda,

    Wat fijn dat je het naar je zin hebt daar! Jammer van het weer, maar ach hopen dat volgende week goed weer wordt! Ik wil nog wel een foto zien van Linda aan het vechten hoa :P En wat gaaf als je een olifanten trek tocht gaat doen!!! whahah ik wil ook hahah :) Have fun daaroo! P.s heb je nog met poolen gewonnen?!

    Veel liefs nu nog vanuit NL hihi ;)
    xx

  • 11 Juli 2012 - 17:46

    Marlieke:

    haha, living the thaise GOT dream :p awesome!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Muay-thai trainen in Thailand

Recente Reisverslagen:

24 September 2012

nog maar 1 week

08 September 2012

long time no see.

07 Augustus 2012

Amazing fullmoon ;)

01 Augustus 2012

BBQ Beatdown en Patong

25 Juli 2012

More sun ;)
Linda

Actief sinds 20 April 2012
Verslag gelezen: 262
Totaal aantal bezoekers 6136

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 28 September 2012

Muay-thai trainen in Thailand

Landen bezocht: