long time no see. - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Linda jong - WaarBenJij.nu long time no see. - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Linda jong - WaarBenJij.nu

long time no see.

Blijf op de hoogte en volg Linda

08 September 2012 | Thailand, Phuket

En het duurde weer een tijdje :p
Leven gaat hier zo snel voorbij hier.
De afgelopen weken heb ik hard getraind. Na een week in de intermediate class werd ik doorgestuurd naar de advanced class. Wat een hele opluchting was! Hier kan ik sparren met de kerels. En in deze class word hard getraind en gespard.
Het was de bedoeling dat ik op de bbq beatdown zou vechten. Tegen de vrouw van een trainer hier (iedereen zei me dat ik gek was om met de vrouw van een trainer te vechten :p) Maar uiteraard, eigenwijs als ik ben heb ik gezegd dat ik zou vechten tegen haar.
Dus de weken voor de BBQ was het veel trainen, gezond eten en (niet) drinken (alcohol :p).
Maaaaar een paar dagen voor de bbq kreeg ik te horen dat de bewuste trainer niet wou dat zn vrouw tegen mij ging vechten. Dus had ik geen tegenstander meer :( dat was wel heel jammer omdat als je wint bij de bbq krijg je een mooie goude grote medialle.. and what can i say i like big shiny things!
Maargoed, de trainers hadden een mooie oplossing voor mij, vechten in Bangla stadion, daar zou ik 3000 of 6000 (lose-win) voor krijgen.
En gezien dat de helft van een maandloon is voor deze mensen vonden ze het heel bizar dat die gekke buiterlander liever een medaille had gehad :p
Anywayz, ik heb gezegd dat ik wel wil vechten in bangla.
Toen begon het hele gedoe met foto's maken voor op de poster enzo... ik denk foto maken leuk, ik ga staan leuk lachen enzo :p NOOOO... You fighter!! no laughing.. put you hand up!!
Dusss... uiteindelijk is het een foto geworden van mij met de standaard vuistjes op en boos kijken hahaha :p Op de een of andere manier heb ik helemaal de behoefte om het resultaat te zien :p
Haha maar als de poster klaar is, zou ik dr wel ff een foto van maken, dan kunnen jullie mij uitlachen ;)

Het voordeel van niet vechten op bbq was dat ik wel kon drinken (halleluija!!) Time to party!
Wat was het weer een geniale avond!
Patong was gesloten ivm verkiezingen. Maar laguna nightclub was wel open. Dus na 12 uur zijn we met de hele groep van Tiger naar laguna gegaan. Heerlijk de hele nacht gedanst en gefeest.
Veel nieuwe mensen weer leren kennen.
En een super leuke taxi rit terug. Hier gaat het zonbeetje altijd zo, je probeerd zoveel mogelijk mensen in dezelfde taxi te proppen, zodat de rit goedkoper is :p ( iedereen zit bij elkaar op schoot enzo )
Maar op de terug weg hadden we een redelijk grote taxi.. met super foute muziek, het resultaat daarvan was een hele foute sing-a-long :p
Dat vond de taxi meneer volgens mij niet zo leuk :p
Oja, ik kwam er deze buwste avond ook eindelijk achter dat mn deur niet automatisch op slot gaat als ik m dicht gooi. Iemand ging naar de winkel om wat fanta te halen toen we thuis kwamen. Maar ik zei klop maar op mn deur, grote kans dat ik slaap zo niet dan wil ik ook fanta :p
Maar uiteraard sliep ik al... totdat ik ineens iemand naast mn bed had staan! " i have your fanta, but i'll put it in your fridge"
Wait whut? ik kon toch zweren dat ik mn deur dicht had gedaan. Dus toen kwam ik achter het magische knopje die je in moet drukken waardoor de deur daadwerkelijk op slot gaat... Right :p lesson learned :p
Maar ik moet zeggen dat ik zondag ochtend erg blij was met mn fanta :p
En ik was super blij dat er in deze 2 maanden niets gestolen is, of geen gekke moordenaars in mn kamer zijn geslopen :p

Omg een trainer nam mij mee naar chickenfights..
Ik dacht dus dat hij gewone fights bedoelde (zijn engels is heel moeilijkt te vertaan). Dus ik heb mijn belofte aan mezelf gebroken, en ben voor het eerst achterop een scooter gegaan in het gekke thaise verkeer :o Hoe eng is dat!! Gelukkig levend aangekomen, ergens achteraf op een grasveldje met alleen maar thaise mensen. Hmm dacht ik, gekke plek om te vechten, er lopen allemaal kippen rond hier??
En toen mijn trainer naar een kip liep en zij hier is mijn kip, de kip ging wegen en alles.. toen dacht ik ooooooh lord! nooo!!
Chicken fights zijn zooo zielig!
En alle thaise kerels waren aan het wedden op de kippen en de thaise vrouwen met super schattige baby's waren in het gras aan het chillen.
Na 1 ronde uit respect te hebben gekeken ben ik snel bij de vrouwen in het gras gaan zitten om met de baby's te spelen.

De rest vertel ik later, er wachten mensen voor de computer.
Hoop dat het goed gaat bij jullie in NL
Ik begin het wel te missen hoor!

liefs xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Muay-thai trainen in Thailand

Recente Reisverslagen:

24 September 2012

nog maar 1 week

08 September 2012

long time no see.

07 Augustus 2012

Amazing fullmoon ;)

01 Augustus 2012

BBQ Beatdown en Patong

25 Juli 2012

More sun ;)
Linda

Actief sinds 20 April 2012
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 6135

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 28 September 2012

Muay-thai trainen in Thailand

Landen bezocht: