De eerste dagen - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Linda jong - WaarBenJij.nu De eerste dagen - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Linda jong - WaarBenJij.nu

De eerste dagen

Door: Thailandenlinda

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Juli 2012 | Thailand, Phuket

De 29e was het toch echt zover. Lieve youandi,fleur,mariel en Prahlada hebben mij naar schiphol gebracht waar ik op t vliegtuig naar thailand ging.
Ik zat naast 2 oude mensen die naar Indonesie gingen.
In dubai moest ik overstappen naar t vliegtuig naar Bangkok. Dit vliegtuig kwam alleen wat later aan in bangkok, ik zat ook nog helemaal achterin het vliegtuig en ik had nog maar 15 min om te boarden bij t volgende vliegtuig naar Phuket. De steward nam mij gelukkig mee via hun ruimte naar de buisness class en zo kon ik toch nog als eerste dr uit en super snel op zoek naar mn volgende gate (wat ook nog wel lastig was gezien t nergens aangegeven was welke gate ik moest hebben ) Uitendelijk net optijd voor mn laatste vlucht en tegen half 4 was ik in Phuket.

Het trainingskamp is erg mooi. Veel verschillende ringen en een kooi bij t mma gedeelte. Verry nice!
Ook zijn er heel veel verschillende nationaliteiten dat is erg leuk. In mijn class hebben we Rusland, Engeland, Hawai, America, en Noorwegen en Korea.
Wel moet ik nog een beetje wennen aan al die geke insecten enzo. S avonds zijn er overal gekkos in de wc en douch omdat die open zijn. En iemand had dr ook al een keer een slang gezien.

Zondag was ik jarig en ben ik met Clarissa naar het centrum van Phuket geweest. Heel leuk, allemaal grote merken enzo ^^ We hebben daar leker thais gegeten en zijn toen naar de night market gegaan. Hier heb ik wat hitte bestendige kleding gehaald. Damn iedereen had toch gelijk, die jeans en vesten enzo kunnen wel weer naar huis :p T is hier echt heel warm. Als er af en toe een tropische regenbui komt ben je echt blij want dan is het weer wat koeler :p
De nightmarket was erg leuk. heeel veel eten en allemaal gekke dingetjes. En natuurlijk ook de gefrituurde sprinkhanen en kakkerlakken :/ Ugh.. we hebben er even over getwijfeld om die te proberen. Maar nu nog niet het lef voor gehad.

Maandag is de training begonnen. Erg zwaar vooral in deze hitte. Maar wel leuk.
Ik train s ochtends van acht tot 11 en s middags van 4 tot half 7. De rest is chill tijd. En dat heb je ook zeker wel nodig hier :p

Nou tot zover :)
Ik hoop dat het met jullie thuis ook allemaal goed gaat!
See you soon

xxxxxx

  • 03 Juli 2012 - 05:39

    Stefano:

    Klinkt awesome allemaal ^^
    Xx

  • 03 Juli 2012 - 08:55

    Bianca:

    Jezelf dus wel effe goed verwend voor je verjaardag.. Enne ik wil hier ook gekkos op de badkamer!! Veel plezier en trainze!!

  • 03 Juli 2012 - 09:53

    Youandi:

    wow linda, dat zijn best lange trainingsdagen..Ohhh volgende x eten die gefrituurde sprinkaan hahaha :P
    Ik wil foto's van je nieuwe outfits!!
    Xxxx

  • 03 Juli 2012 - 15:43

    Marliekeee:

    coohoool!! :D xxxxx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Muay-thai trainen in Thailand

Recente Reisverslagen:

24 September 2012

nog maar 1 week

08 September 2012

long time no see.

07 Augustus 2012

Amazing fullmoon ;)

01 Augustus 2012

BBQ Beatdown en Patong

25 Juli 2012

More sun ;)
Linda

Actief sinds 20 April 2012
Verslag gelezen: 331
Totaal aantal bezoekers 6138

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 28 September 2012

Muay-thai trainen in Thailand

Landen bezocht: