More sun ;) - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Linda jong - WaarBenJij.nu More sun ;) - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Linda jong - WaarBenJij.nu

More sun ;)

Blijf op de hoogte en volg Linda

25 Juli 2012 | Thailand, Phuket

Heey daar!
Zoveel gedaan afgelopen dagen. T weer hier is zooo mooi, nogsteeds geen regen en alleen maar zon en 30-35 graden overdag.
En ja ja, ik ben naar t strad geweest! :p
Hele dag met Stina aan het strand gehangen, gezwommen en een poging gedaan om bruin te worden.. resultaat--> verbrand :p maar volgens mij ook iets verkleurd.
Omdat ik de dag ervoor privat training had gehad voor het weightlifting... en ontzettend spierpijn had hiervan, als in ik kon mijn rug nauwelijks bewegen. besloot ik om een traditionele thaise massage te nemen. Aaaaah ik heb nog nooit zoveel pijn gehad! Dat was serieus alles behalve fijn en ontspannend :o
Dat mens dat kruipt bovenop je en trekt je armen en rug in allerlei rare posities. Uhg.. geen thaise massage meer voor mij :p

Zondag zijn we naar een stuk jungle geweest met een super mooie waterval. Volgens mij was dit niet zo heel bekend bij de meeste toeristen omdat het heel rustig was. Alleen wij waren er en wat locals die met de kinderen kwamen zwemmen. Het water was heel koud maar t was super mooi. Toen ik naar de wc moest stapte ik met mijn geluk natuurlijk weer in een hokje waar toen ik eens goed rondkeek een meeeeega grote spin zat en toen ik snel het hokje uit wou rennen zag ik een grote kikker op de deur zitten.. Erg leuk :p

Verder met training gaat het ook goed.
Ik ben weer begonnen met muay thai, en mn enkel trekt dit redelijk goed. Ik mag eindelijk met de kerels sparren. Ze zijn hier nogal strikt met meisjes bij elkaar en jongens bij elkaar, maar de meisjes die hier zijn houden volgens mij niet zo van sparren. Dus nu sturen ze mij standaard maar bij de kerels in de ring zodat ik tenminste nog een beetje goed kan sparren :p
Dinsdag heb ik weer de big buddah run gedaan en dit ging lekker. Volgende keer kijk ik of ik een camera kan meenemen dan kan ik wat fotos van de mooie omgeving voor jullie maken.

Morgen ga ik met een Nederlands meisje en engels meisje en een meisje uit Zweden naar Patong shoppen!!!
Zo fijn om af en toe echt vrouwelijke dingen te doen.. voel me soms net zon kerel met al die mannen om me heen :p
Haha zo grappig die trainer van de beginners klas die alleen zegt I HIT YOU WITH STICK!! doet aan het eind van elke training een rondje dat je je moet voorstellen en zeggen waar je vandaan komt en dat meisje uit zweden is donker (india achtig uiterlijk) en elke keer als ze zich voorsteld en zegt dat ze uit zweden komt word hij boos NOOOO YOU INDIA. moest ze gister toen ze weer zei dat ze uit Zweden komt 100 push ups doen :p Hahaha nu zegt ze maar tegen hem dat ze uit India komt :p
Uhm... verder vergeet ik vast een heleboel om te vertellen maar dat komt nog wel :p
Oja ik word zo goed als opgegeten hier door de muggen :s zo frustrerend.. En Thaise oude mannetje die de computer bewaakt ofzo (geen idee wat hij hier hele tijd doet :p) lacht mij de hele tijd uit hahahaa musqitoo musqito... erg fijn :p

Hoop dat het daar allemaal goed gaat met jullie!!
xxxxx

  • 01 Augustus 2012 - 05:11

    Mulieku:

    haha, kerel!! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Muay-thai trainen in Thailand

Recente Reisverslagen:

24 September 2012

nog maar 1 week

08 September 2012

long time no see.

07 Augustus 2012

Amazing fullmoon ;)

01 Augustus 2012

BBQ Beatdown en Patong

25 Juli 2012

More sun ;)
Linda

Actief sinds 20 April 2012
Verslag gelezen: 239
Totaal aantal bezoekers 6135

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 28 September 2012

Muay-thai trainen in Thailand

Landen bezocht: