BBQ Beatdown en Patong - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Linda jong - WaarBenJij.nu BBQ Beatdown en Patong - Reisverslag uit Phuket, Thailand van Linda jong - WaarBenJij.nu

BBQ Beatdown en Patong

Blijf op de hoogte en volg Linda

01 Augustus 2012 | Thailand, Phuket

Heey :)
Hoe is het met jullie?
Hier gaat alles goed. Afgelopen zaterdag was BBQ Beatdown.
Een soort onderling gala waar de gyms in de buurt tegen elkaar vechten. Ik zou een MMA partij doen maar omdat mijn enkel nog niet goed genoeg is moest ik helaas cancellen :( Wel moesten nog een paar meisjes uit onze klas vechten. 1 daarvan nam mijn partij over, ze vroeg of ik in haar hoek wou staan.. whatever nieuwe ervaring, altijd leuk :p Was een mooie partij en ze won natuurlijk ;) Wel jammer dat ik m zelf niet kon vechten :p
Na de gevechtend werd er natuurlijk flink gefeest en gedronken! Wat een gekte, geweldig! Dat was zo leuk. Hierna zijn we met zn alle naar Patong gegaan.. Nog gekker, allemaal ladyboys en nog meer ongein :p Uiteindelijk wat zonbeetje iedereen elkaar kwijt en ik Geoff en Barbra deelden een tuk tuk naar huis. Eenmaal terug op t kamp vonden we iemand op de grond :p Hij was zn sleutel kwijt en ging dus maar gewoon op de grond slapen :p De volgende dag kregen we de rest van de gekke verhalen te horen. Een was wakker geworden in een kamer vol met thaise mensen (geen idee hoe die daar terecht was gekomen :p) en ander werd wakker op de grond ergens in Patong omdat een oud vrouwtje water over zijn hoofd gooide :p haha blijkbaar was iedereen ver heen :p
Zondag was het ook super rustig, niemand die aan het trainen was. 2 van onze zwitserse vrienden moesten vechten in Bangla stadion zondag avond, dus we zijn met een busje daarheen gegaan om ze aan te moedigen ^^.

Verder zelf ook weer hard aan het trainen. Gaat steeds beter met mn enkel. Het enige nadeel van hier is dat ze persee willen dat meisjes met meisjes trainen en de jongens met de jongens. Maar de meisjes hier willen niet hard geslagen worden en kunnen ook helemaal niet sparren. Dus elke keer moet ik me inhouden. Ik denk dat als ik terug kom in NL dat ik het sparren helemaal verleerd ben :p
Gister was ik super rustig aan het sparren maar kreeg ik nog cometaar van dat meisje dat ik te hard deed. Dus zei probeerde uit al haar macht mij zo hard mogelijk te trappen.. Dus ik dacht oke mooi, kan ik ook wat harder gaan (niet hard, ietjes harder dan heel zacht) en toen liep ze boos weg :/ Dus nogsteeds kan ik niet veel sparren. Hoop dat ze me toch wat vaker met de kerels laten sparren :p

Gister zijn we met een groepje meisje naar Patong geweest om te shoppen! Dat was super gezellig! Ik ga misschien een handgemaakt pak laten maken, super goedkoop die kleermakers hier :D Idiaal!
Ik weet nu al dat ik zoveel spullen hier achter moet laten. Anders krijg ik het allemaal niet meer mee terug naar NL.

Well that kind off it :p
See you xxxxxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Phuket

Muay-thai trainen in Thailand

Recente Reisverslagen:

24 September 2012

nog maar 1 week

08 September 2012

long time no see.

07 Augustus 2012

Amazing fullmoon ;)

01 Augustus 2012

BBQ Beatdown en Patong

25 Juli 2012

More sun ;)
Linda

Actief sinds 20 April 2012
Verslag gelezen: 330
Totaal aantal bezoekers 6134

Voorgaande reizen:

29 Juni 2012 - 28 September 2012

Muay-thai trainen in Thailand

Landen bezocht: